Osmý ročník nezávislého marketingového programu Důvěryhodná značka 2022 nám přinesl velkou radost! Naše společnost CS BETON se stala vítězem v kategorii Betonové prvky, a podařilo se nám tak porazit veškerou konkurenci v oboru.

 

Unikátní ocenění z rukou zákazníků

Proč máme v CS BETON takovou radost z vítězství? Anketa Nejdůvěryhodnější značka je jedinečná především tím, že jde o ocenění, které udělují sami spotřebitelé. Do výsledků nezasahuje žádná odborná porota, v jednotlivých kategoriích jsou zařazeny vždy top značky a každá kategorie má pouze jednoho vítěze.

Rozsáhlého průzkumu v naší kategorii Betonové prvky se účastnili pouze relevantní respondenti – tedy ti, kteří mají zkušenost se stavbou. Výsledek ankety pro nás tedy především znamená, že nám zákazníci skutečně důvěřují, a důvěra je nejsilnějším poutem mezi značkou a zákazníkem! Vítězství v Nejdůvěryhodnější značce 2022 nám tak nezávisle potvrdilo kvalitu našich produktů i poskytovaných služeb.

O programu Důvěryhodné značky

10. listopadu proběhlo v rámci galavečera slavnostní vyhlášení Nejdůvěryhodnějších značek 2022 v Autoklubu České republiky v Praze. Jedná se o nejrozsáhlejší nezávislou anketu, která se zaměřuje na spotřebitelskou důvěru ve značky napříč kategoriemi zboží, služeb i institucí.

Letošní ročník zareagoval na převratné změny na trhu s energiemi a stavebninami, proto byly oceněny značky z nově zařazených kategorií, mezi nimi Betonové prvky. Podle dat NielsenIQ, výzkumné agentury a odborného partnera programu, se do programu zapojilo 4 000 respondentů, kteří hodnotili téměř 900 značek z 90 kategorií nejrůznějších oblastí.

Jak anketa Nejdůvěryhodnější značka probíhá?

Anketa oslovuje relevantní vzorek populace České republiky, který se pak na základě dalších kritérií dělí do jednotlivých segmentů: pohlaví, věk, vzdělání, čistý osobní příjem, region a další. V aktuálním ročníku to byly 4 000 respondentů.

Naši převahu oproti konkurenci potvrzují celkové výsledky – v drtivé většině kategorií jsme odskočili svým konkurentům o deset a více procentních bodů. Například ve věkové kategorii seniorů značku zvolilo jako nejdůvěryhodnější plných 40 % oslovených.

Dominanci společnosti CS BETON na „domácí půdě“, tedy na severu a západě Čech, ukazují čísla z těchto krajů. Ve jmenovaných lokalitách má značka CS BETON největší důvěru u 61 % respondentů v Ústeckém, u 55 % dotázaných v Karlovarském kraji a 53 % v Libereckém. Ve středních Čechách značce nejvíce důvěřuje téměř polovina dotázaných.

Hledáte tipy pro váš dům či zahradu? Prohlédněte si naši nabídku produktů a získejte inspiraci pro vaše řešení na míru.