29. 5. 2018

Ve Velkých Žernosekách dne 29. května 2018

 

 

Vážení obchodní partneři,

 Z důvodu enormního počtu objednávek, které jsme obdrželi v předešlých týdnech a které začínají překračovat z dlouhodobého hlediska naše kapacitní možnosti, jsme nuceni učinit nezbytné organizační kroky, abychom zjistili, které objednávky jsou podložené reálnou zakázkou a které jsou pouze zoufalou reakcí na akutní nedostatek stavebního materiálu na trhu.

 Ze struktury objednávek se totiž začínáme domnívat, že jsou některé objednávky podány tzv. na blind ke všem výrobcům s tím, že se odebere zboží od toho, kdo zboží má a je schopen ho vyvézt.

 Cílem je dát celé situaci nějaký řád a uspokojit primárně ty z Vás, kdo jste našimi nejloajálnějšími zákazníky.

 

  1. Do odvolání je veškeré zboží naší výroby pouze na objednávku! 
  2. V případě zrušení potvrzené objednávky bude požadován storno poplatek ve výši 100 % kupní ceny. Dodací podmínky uvedené v aktuálním pracovním sešitu se až do odvolání nepoužijí.
  3. Do 8.6.2018 je možno bez storno poplatku zrušit objednávky dle platného Pracovního sešitu. Po uplynutí tohoto termínu NENÍ možné až do odvolání žádné objednávky zrušit bez storno poplatku. 
  4. V případě, že potvrzení objednávky NEBUDE obsahovat přesný termín dodání, sdělíme Vám ho dle našich aktuálních výrobních možností.  
  5. Termíny u již přijatých a potvrzených objednávek zůstávají v platnosti.

 Jsme si plně vědomi závažnosti výše uvedených kroků, ale jsme zároveň přesvědčeni, že jsou naprosto nezbytné pro to, abychom byli schopni rozumně plánovat výrobu a vyhnuli se situaci, že budeme muset ukončit příjem objednávek.  Jako vždy učiníme samozřejmě maximum pro to, aby se k Vám zboží dostalo včas.

 

Děkuji za pochopení a zůstávám s pozdravem                                                                          

 

Ing. Marek Matějka

Obchodní ředitel

Další aktuality

Zpět na seznam aktualit